God natt mina sockervaddar hehe!

God natt=)
Nu så ska jag bara slå Jamilha lite för hon håller på och göra jag vet inte vad med mitt hår ,men aja  nu så sa hon(Jag önskar du hade en webbcam i din data och sen så sa hon att mitt hår   är småbarn sexig  på en helt ny grad!)?Den där flickan är inte normal hehe=).
Jamilha är lite sådär mobbig hon säger nu att jag är ful men hon säger och¨å att  hon är så shyst när hon säger det så haha??
Och nu så sjunger hon Sånger och samtitidigt så säger hon att hon ska hålla käften =)Men aja hon drar av hår strån av mig och sätter på tant mössor,och vill ja att alla ska se mig samtidigt så skrattar hon och jag bara är tyst och låter henne,för det är kul!
Undra hur mitt hår ser ur nu med hår´band mm.
Ok nu så ska jag titta mig i spegeln=/=)=(hehe!=)


Kraaam<3

//Alexandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0