Skolavslutning

Hej alla söta läsare =)
Idag så hade vi  julavslutning men innan de så gick jag Linn Zina och Talita hem till talita innan de så köpte vi gotti gotti mm gott!
Sen när vi väl var hemma hos henne så kolla vi på Mamma mia,vi han inte och se hela men vi gick up till Talitas rum o så locka Linn mitt hår och Vi platta Zinas hår=)Vi hade det supermysigt!=)
Vad har ni gjort idag?och hur mår ni?=)
Jag själv mår lite sådär eftersom att jag nu idag hade min sista dag i skolan och det känns sorglit för jag ska byta skola=(=) samtidigt är det kul att få träffa nya vänner men jag kommer endå ha kvar mina gamla=)
Kram<33 Alexandra
Kommentarer
Postat av: Ania

tack :)

ja det var jobbigt, speciellt efter. jag kunde knappt prata :(

2008-12-18 @ 22:31:21
URL: http://aniaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0