sleep over=)

Hej!Mina små troll=)
Idag så har jag varit med Jamilha och vi har haft det kul nu så målade jag hennes naglar vita men Zebra mönster!=)
Det blev skiit , snyggt om jag ska säga=)
Men nu så måste jag såklart skriva till er lite.
Vi skulle försöka att kunna gå ut med katterna med deras koppel men det var hopplöst de verkligen Vägrade=/Så vi får se när de känner för att gå ut=)Nu så har Saga börjat komma fram til en lite mer iallafall,men Deras favorit ställe är på mammas viktiga papper på hennes bor=/Villket bra val eller hur?hehe.
Sen så gillar dom att leka med en boll som jag slänger och dem följer efter=)Riktigt kul.
Nu så sitter Mamma och Jamilha och tittar på American pie ,dom verkar ha det roligt haha!

Och det är så kul hon ska sova över hos mig,vi ska ha det awesome!

Kraam ,ha det bra=)
Love//Alexandra


Ps.imorgon så är det nyårsafton.Vad ska ni ha på er för kläder och frisyr?Några tips?=)


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0