Tisdag&julspel

Hej alla söta läsare!
I flera dagar har våran klass kämpat med våran julpjäs.Och idag så visade vi upp den för våra föreldrar,det gick ganska bra USA gruppen ,från början gick det bra men sen när de skulle gå och sätta sig och låtsas äta så fanns det ingen stol till Linn så hon var tvungen att sitta i luften haha=)synd.
Och sen så när det var våran tur/spaniengruppen,så gick det ochså bra  och det var roligt men ochså lite pinsamt!
Sen när allt var klart med julåjäserna så skulle vi sälja bullar o kakor och sånt så  Min Kladdkaka gillade folk haha=)sen så sålde vi talitas pepparkakor och Malins muffin och Sivan och Sulekhas kokosbollar,Salin bakade ochså kokosbollar,Sen så säljde vi Parisas brända Brownies men dom var ganska så goda haha!
Sen så ska jag byta skola ,och nu på torsdag så är det min sista dag=(Men jag måste byta för våran klass är så ståkig vi har nästan inga läxor o s och det är ju lite dåligt!
hur har eran dag varit hoppas att den har varit bra=)
Kram Alexandra<33

      Goott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0