AJ AJ AJ AJ VAD OONNNT!

Hej alla<33
Imårsse gick jag till skolan som vanlig.Jag och min kompis Madelen pratade och Madelen satt på mitt bord och jag satt på stolen plötsligt ramblade hela bordet eller a bordskanten med Madelen på,på min fot och stortå det gjorde superonttt=(Sen när jag tog av min strumpa så såg jag att mina nagel var lös!jag blev skit rädd sen fick jag åka till vårdcentralen där kollade dom på min tå och sa aa vi kanske måste ta bort hela nageln JAG BLEV HELT FÖRSTÖRD!vem vill ta bort sin nagel lixom.Sen så skicka dom mig till röngten där sa dom a din tå har brutits shit tänkte jag villken otur jag har.O sen så skicka de mig ennu en gång till Astrid lindgrens barnsjukhus där dom tog bort min nagel.
Det var nog den ondaste smärtan jag någonsin haft det gjorde Skit ont sen nu är kl 19:26 altså från kl 9 på morgonen har jag varit på olika sjukhus villken hemsk dag alltså.
Aja hoppas ni har haft en bättre dag en mig hej dåå.
ps.tyvär så kommer jag kanske inte kunna blogga i några dagar för min mamma ska till serbien och jag ska till min moster och hon har bara en jobb data så jag skriver sen när jag kommer hem.
KRAM Alexandra<3=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0