Har det tråkigt!=/

Hej!

Vad ska jag göra jag har det skit tråkigt rentutsagt jag vet inte vad jag ska göra nu har jag läst den dumma boken och gjort lite matte.
Det är bara jag som är hemma dom andra är i skolan nu och JAG sitter här och gjör ingenting.
Aja det är bara o vänta till dom kommer. Eftersom jag har skadat min föt så kan jag inte gå ut så mkt eller i huvutaget röra mig så det blir ju sittande dagar för mig.
Egentligen så vet jag inte vad jag ska berätta till er just nu för det har ju inte hänt så mkt=)hahah!
Men jag kanske ska göra som i andra bloggar att man lägger till en kategori där det står (vem är du?)så kanske ni kan skriva lite hur gamla ni är vad ni gillar att göra a ni vet!=)det skulle nog vara roligt.
hoppas att ni har en bra dag
Kram Alexandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0