Hej hej

Tjenare!

idag så ska jag gå till läkaren igen så att dom ska kolla att min fot är bra..
Igår så gjorde jag en blogg till min kusin Mikaela och hon är 7 år hon blev så glad när vi såg att det var en person som hade kollat i hennes blogg så kikA gärna in på hennes blogg www.mikci.blogg.se i hennes blogg kan ni läsa sagor m.m=)

Senare ikväll ska mina kusiner till sin pappa o jag kommer stanna med min moster hemma vi kommer ha det myspys o kanske kolla på någon film det kommer nog bli skoj.
Men på dagarna så gör jag nog inte så mycket ,nu när min fot är paj.
Men när den inte är det så kommer jag berätta mer till er för då brukar jag vara med kompisar m.m


vill ni veta lite fakta om mig? nu för jag har endå inget annat att göra

namn:Alexandra
ålder:12 fyller 13 den 20 juli=)
favorit mat:Tacos.....mmmm
Favorit godis:fudge

villket land jag kommer från:Spanien=)
intressen:vara med min bästis Stephie och sen så gillar jag att dansa=)
musik:JAG älskar de tyska bandet Tokio hotel<33

Adet var nog det hahaha KRAM Alexandratokio hotel<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0