Min moster recept på pasta a la estockholma hahah=)

1)stek köttfärsen i olja
2)SALTA
3)peppar
4)chilipeppar
5)vitpeppar
 3 vitlöksklyftor krossa dom
tomatpure
2 lökar
rött vin
lite ketchup

stek allt sammans rör ihop

steg spagettin=)
koka spagetti aldente
salt
olja
ta ut spagettin sätt spagettin på en stekpanna.
2 vitlöksklyftor krossas och blandas i spagettin.
blanda in ett ägg rör om
och sen KLAR ATT SERVERAS=)


Till vuxen 1 glas röttvin.
Till barn läsk=)

Buen apetito=) testa receptet det var supergotttt=) 



efterrätt:läsk,chips,choklad ....avnjutes med en film filmen berättar jag om sen när jag har sett den!=)

Trevlig helg önskar min moster Maria

             =Allt till en myskväll.
filmens namn säger jag sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0