stackars min kompis/roligt att chatta med familjen i spanien

HEJ  igen det visar sig eller a min kompis malin säger att madelen tror att det är hennes fel men det är det inte .Hon ska inte behöva ta skulden saker hender även fast man inte är redo som idag det var inte meningen att det skulle bli såhär så MADELEN det  är inte ditt fel gumman<33lovee you<33


En rolig sak är att jag nu har fått min pappas msn och mina farbröders det är så kul att få chatta med dom som man inte har pratat med på så lenge så det var roligt :D

sen nu sitter jag här som vanligt och har det tråkigt inget intressant kommer på tv vad ska man göra.
Men en sak är roligt det är 3 ynkla st människor som har velat kolla i min blogg hoppas det blir fler som vill kika in på min blogg:Dmen jag är iallafall glad att jag har lyckats med att göra en blogg jag är en sån person som inte årkar vara medlem på allt tillexempel som PA jag är inte sån det räcker för mig med blogg och msn=)
ha en trevlig kväll<3
Kram Alexandra <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0