090405

Hej på er mina underbara!
Hur mår ni? Själv mår jag toppen ,jag gjorde nyss några voffler och käkade dom med
mamma ,riktigt gott med grädde och jordgubbsylt.
Jag längtar ,snart ska jag till serbien jippi!

Nyss så satt jag och tittade på en film fast sen tröttnade jag typiskt
mig kan aldrig titta klart på filmer måste alltid gör något.
Men iallafall snart så hade jag tänkt att ta ett bad.Och sen sova.
eller titta på tv ho knows?

Hoppas att det blir soligt imårgon för idag i stockholm
var det inget vidare väder grått och ganska kallt.
Jag längtar tills sommaren när jag ska till spanien och bada
och sola.
Gå på stranden köpa glass ni vet:)


Aja men nu så får jag bara önska er en trevig kväll så
hörs vi imårgon!<3

xoxo



Heta Lady gaga!

Kommentarer
Postat av: malin

Svar: Jaha, ja det har jag verkligen haft! :D

2009-04-05 @ 22:14:27
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Lady Gaga är så jäkla fin :D

2009-04-16 @ 00:02:26
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0