Desperat

Hej!
Nu så sitter jag här hemma desperat efter att Stephie ska svra ai telefonen.
Sist jag pratade med henne så var hon i Hässelbygård med Anisa som jag skrev tidigare.
Såhär lät våran konversasion *väldigt ineressant*

Jag- Hej Stephie vart är du?
Stephie- I hässelbygård med Anisa och hennes syster och Emeliie.
Jag-OKej.
Jag-När kommer du hem?
Stephie-snart.
Jag-Okej men då kan vi kanske ses då:)?
Stephie-Okej see ya.

Efter4 timmars väntan...
Sitter jag inne och ruttnar ,desperat med en mobil i handen men lilla stephies mobil är avstängd...o.O

xoxo'


 

Kommentarer
Postat av: Diana

hahaha, hoppas hon sätter påd en snart då (a) XD

förresten, om du skulle vilja köpa en bloggdesign, kolla in mitt senaste inlägg :D

pussshey!

2009-04-16 @ 21:08:27
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0