Hej

Hej mina underbara läsare!=)
Hur ser eran dag ut nu då?=)
Själv så sitter jag nu och har it jag har just svarat på många frågor om vad jag tycker om ämnen och de var as jobbigt.
Men nu så är jag  klar och snart så hoppas jag att jag slutar lekionen.
Jag längtar tills vi slutar.
Efter iT Så har vi Engelska och sen så slutar vi.
Jippiiiii.
¨Nu så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
Eftersom jag har gjort allt man ska göra i IT  så får man göra vad man vill  , så nu så sitter jag
inte här och försöker skriva eller vara på andra sidorsom bloggar så han inte ska se=)

Stephie sitter här bredvid mig och svarar på dom långaa frågorna.

På en fråga stod det
- Vad  är du bra på Lunchen?


mitt svar -Ehh?Äta kanske x)


Villen fråga. eller hur? Lunch är vel inget ämne?


Ha det så bra nu!
Här bjuder jag på en bild på Stephie sommaren 08<3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0