Hemma i Sverige!

Heej!
På er mina underbara!
Nu är jag äntligen hemma i sverige.
Jag hade verkligen en underbar vecka i serbien.
Men nu så är jag hemma igen.
Idag så kom jag hem vid 17:00 och sen så gick jag och plinga på Stephie.
Sen så gick vi och köpte en slush.
Stephies syster Edwige undrade om jag Ville följa med till Gröna Lund med deras familj nästa söndag så det blir det.
Ska bli superkul att åka bergodalbanor och den nya "kommer inte ihåg vad den hette"
Men nu så tänkte jag visa bilder från serbien!
så här kommer en rad med bilder:)

Jag och Sebastian  äter garnerade äpplen "stavning" de var riktigt kladdiga!

Jag och Sebbe i Mc donald´s

Jag och sebbe

Jag i flygplanet. Jag har klippt sned lugg och gjort lite trappa hoss frisören i serbien=)
Man kanske inte ser så mycket.

fin bild som jag tog på mamma och sebbe.

Jag med mina nya Jeans från ginatricot och nya toppen.Utanför Arlanda.

Jag nära på att säga något hehe.S&jag åker bergodalbana.

Vi spelar kula ,det var riktigt varmt där i serbien 30+

Bilden blev inte på rätt håll ooppps!x)

Vist är jag vacker?=)
ps:Har modelera på ansktet :p

Avslutar med denna bild<3

Hoppas ni får en underbar kväll nu så hörs vi imårgon.
xoxo
/Alexandra
Kommentarer
Postat av: M O S A N

Ha en bra dag tjejen! :D



Kul att vara i serbien <3

2009-04-15 @ 11:49:46
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: FamiljenLindé

söta bilder på dig och din bror om det är din bror:)

2009-04-15 @ 21:48:11
URL: http://familjenlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0