Jävla glykos

Heej!
Nu så sitter jag hemma hoss stephie och tittar på Sweet 16 på mtv.
Vi skulle gjort garnerade äpplen men vi har inte "Glykos" vi vet fan inte
vad det är heller, vet ni?! Varför måste man ha det?

Aja vi satt och käkade glass mycket gott.
Nu när jag tittar på sweet 16 så ser man hur bortskämde de är!
De får allt de vill och de vill vara populärast i skolan därför gör dom en sån fest :o
Sjukt tycker jag.
De får verkligen allt de vill.

Men annars idag så längtar jag så jävla mycket
till söndag , då ska jag och Stephie och hennes syster
och hennes 2 småsystrar  hennes bror och hennes mamma:)
Ska till Gröna Lund:)

Men nu så är reklamen slut.

Xoxo
Kommentarer
Postat av: Vera

de e socker gumman! :p

2009-04-26 @ 14:51:21
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0