Tårtaaaaaa

Heejsan!
Hur har eran dag varit? Min har varit awesome.
Idag så har vi inte haft så lång skoldag så det var bra:).
Edter skolan så åkte jag och stephie hem och gick ut och var ute
en stund eller en ganska lång stund ;) sen gick jag hem.
Och då så hade jag tråkigt så jag sprang ner till åkermyntan och köpte tårtbotten
grädde vaniljsås, och sen så gjorde jag en tårta ,så nu så finns det en massa
undra hur jag och mamma kommer orka :/ för imårgon blir den gammal progrund
av gräddet.
Men jaja vi ska proppa i oss , innan idag så köpte jag Brownies så det ajg jag och
Mammsen  mumsa på ikväll , undra vad som kommer på tv , mamma sa något
om att  House kommer idag :)Hoppas .
Jag hoppas ochså någon dokumentär kommer idag för jag älskar värkligen dokumentärer.
gör inte ni det?
Men ikväll så ska jag bara ta och slappa framför tv:en .

Men nu så ska jag gå tillbaka till min tårtbit.

Xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0