Today!

Hej på er my dears!<3

Kommer ni ihåg igår på "dagens fråga" jo rätta svaret skulle vara
En bild på ett glas hallonsoda underifrån :) Kanske lite svårt men ikväll så ska jag göra
en lättare!=)

Vinnaren är www.emmaahlin.blogg.se  Emma som sa att det var en bild på ett glas saft underifrån
och ingen annan gissa på underifrån hehe:)


Idag så avr jag i skolan ,första dagen efter lovet xp lite jobbigt att bara gå
från lov till skola och börja att plugga och så.
Men dagen har varit rolig.
Stephie och jag ska vara med varandra snart ,för nu är hon i Hässelby gård men våran
kompis Anisa!

Så jag ska bara äta lite mat ,det blir köttbullar med kokt potatis och brunsås
tycker faktiskt om det.
Men idag så hade jag utveklingsamtal dte gick ganska så bra ,men jag hade lite
svårt med engelskan sa han.
Jag tycker inte om min mentor haha.
Igentligen skulle jag ha Nils men sen så sa Oscar att han kunde
ha mig som mentors barn *suck*

Men nu så skriker min mage efter mat , så nu så ska jag äta.
Vi hörs snart!=)

PussOkram!
 
Ennuen gång grattis till Emma som gissa rätt själv skulle
jag aldrig se att det var ett glas :s hihi.
Kommentarer
Postat av: emma!

Yeey!Jag brukar inte vinna, så det var kul att får göra det :D

2009-04-16 @ 19:01:12
URL: http://rmmaahlin.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Ja verkligen! :)



2009-04-16 @ 19:39:21
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: //ziina

Jag vet inte jag tror det :s<33

2009-04-16 @ 19:41:09
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0