Twilight

Heej!
Idag så har det varit en låång dag!
Den långaste skol dagn i veckan.
Men nu så är jag hemma.
på spanskan så tittade vi på Twilight vi har inte
sett klart hela en ,fortsättningen kommer
imårgon , men jag måste säga att den är så bra,
och  Edward i filmen är så snygg;)
Men iallafall jag gick till åkermyntan
eftersom jag hade tänkt att hyra twilight men
den kommer den 29 aprill , villket datum är det ida?
Och i videobutiken så hade dom inte den heller:(
Jag måste se den jag orkar inte vänta!
Men nu så är en utav mina katter i veterinären "Saga"
Hon har varit väldigt apatisk de senaste dagarna hon bara ligger
och hon gårganska konstigt ochså.
Men priset blir  dyrt  1700 kr för att dom ska titta henne och skölja hnnes
öga (eftersom hon kanske skadat det)
Så det gör nog ont i plånboken nu för mamma haha.

Men aja vi hörs lite senare!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Albin - Limited for the lucky few

Nämen, ofta ni får se på twilight på spanskan. Vilken lyx! ;)



Sv: Tack så mycket, kan bara säga detsamma din blogg är nice! ^^

2009-04-23 @ 00:15:26
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0