-10

♥Shiit, mina händer är iskalla och jag tror jag kommer dö haha!, det är så jäkla kallt ute just nu!, såg i Kenzas blogg nyss att det är -10 grader :O omg, längtar verkligen till sommarn då man ligger på en strand i spanien. Med 35 graders värme och sol och god maat :), men det är ju om ett tag. Men iallafall jag och mami gick till centrum och handlade god mat godis läskt m.m  till imårgon. Vi 2 firar bara ensamma eftersom vi orkar inte åka till min mormors syster det är där alla ska fira i släkten och det ligger ute i södertälje, jag kommer ighåg på julafton när vi firade där och sen så blev det kväll och dags att börja åka hem, jag bor cirka 2 timmar från södertälje om man har tur med bussar och tåg. Men såklart hade vi inte det och vi fick stå och frysa i 30 m väntandes på tåget och sen när den kom sa jag till mamma - Vah är inte det där vårat tåg som åker??!, och ja det var det vi missade tåget x) och fick vänta 30 m till. Men sen efter 3 h så kom vi hem. Ush det var så jäkla kallt den kvällen!.
Men var var jag haha, jo vi firar hemma  med god mat och mys. Mamma åkte iallafall till vällingby för att köpa lite saker, hoppas hon köper lite raketer också! :). Men iallafall nu så ska jag läsa lite bloggar och sen se på tv like usual haha! ;).

Kram!


Såhär
ser det ut utanför fönstret hos oss! så jävla kallt, tror t.o.m att 
stolen frysit fast vid bordet haha x)


Såg Molly ligga bredvid hennes nya vän xp haha inget med inlägget men
jag tyckte det såg så sött ut ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0