Glömde totalt bort

Hej bloggen! Im old Greg  Hahax)

Jag har suttit och tittat på Old Greg  i kanske 1 timme om och om igen, man blir aldrig trött
på honom haha! Hes a underwater seaweedguy haha!, men ajuste nu så kom jag på att Idol kommer
iadg, idol iår har varit riktigt tråkigt. Men det kommer inget annat på tv, sooo jag ska se på
idol. Efter det så kommer Flashforward (stavning). Men jag vet inte riktigt vad jag ska berätta
mer, är iallafall skönt att man har helg nu! har varit den längsta veckan känns det söm.
Jag längtar tills jullovet whioo det ska bli så kul då!. Men jaja, hade tänkt gå till centrum
och köpa B&J men det stängs kl 20:00 och kl är 19:58 haha! så det kan jag glömma.
Juste när kommer den där nya filmen Avatar ut på bio, kanske har den redan kommt ut?

Kram!
/ Old Greeeggg!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Hur är det med dig idag..?

Ha en bra Freda! :D

2009-12-04 @ 20:29:08
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0