Godmorgon

Godmorgon!♥

Nu så har jag vaknat dushat och klätt på mig. Jag var riktigt seg i början, jag orkade inte gå upp ur sängen men jag måste man kan ju inte vakna kl 14:00 haha! så jag tvingade mig upp. Men idag så åker jag med mamma till vällingby och kanske jag köper något där, jag ska se om jag hittar något fint. Men mamma skulle endå göra något viktigt så jag följer med. Det är säkert kallt ute idag tror jag, hoppas att snön smälter bort. Det är så himla jobbigt det smälter igenom mina skor....inte så hemskt mycket men endå hehe. Men iallafall nu ska jag ta och käka lite frukost och lyssna på musik och sen ska jag börja åka tror jag. Sen ringer jag jahmila.

Kram!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin blogg :)

2009-12-27 @ 17:58:53
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0