Godmorgon kl 14:07

Godmorgon!

Nu så är jag vaken och har suttit och sms:at Anisa om när vi ska till vällignby.
Men den lilla fjanten svarar inte! Mhhm Anisa jag vet att du läser detta x). Men
iallafall har vaknat och sitter bara lite vid datan och funderar vad jag kommer
få i julklapp haha, har bara önskat mig pengar. Vill inte ha något annat haha,
för mamma köper alltid fel då. Men iallafall vad önskar ni er i julklapp då?
Men kanske ska ta och äta lite frukost, eller Njaee jag vet inte om jag orkar
gå och göra haha!. Men aja en tråkig dag väntar mig eftersom Anisa inte ska
till vällignby tydligen?. Men vi hörs lite senare!
Imårogn är det Julafton! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0