hatar folk som stirrar

Heej bloggen!

Kom precis hem. Det är så jäkla kallt ute, inte så himlla kallt då men snön är så jobbig när den träffar ansiktiet! det tycker jag iallafall. Men ja i skolan så var det mst film vi tittade på i varje lektion och sen på gympan så blev flera mulade och de hade snöbollskrig, såklart så är jag aldrig med haha! hatar att få snö på mig. Men det var så sjukt kul det var jätte halt och en massa med is innan man gick in till dörren i skolan och en massa folk halkade och ramlade och jag Anisa och Stephie stod och tittade på och garva haha!. Nej men det såg skit kul ut haha ;) vi har skadeglädje på hög nivå haha! men sen efter skolan så åkte jag och Stephie till vällingby och sen så käka vi på donken, där var det en liten pojke på kanske 5-6 år stirrade på mig som ni vet den där pojken i filmen "The omen" (Djävulens barn) jag svär jag blev skiit rädd haha, han stirrade hela tiden sen när jag titta tillbaka argt så titta han bort. Sen börja han titta igen... jag tycker verkligen inte om när folk ska stirra på en, liksom vad vill dom ska jag säga - kan jag hjälpa dig eller haha!. Men hans mamma satt där så a kunde inte huh.  Stephie satt och flumma och bad mig sniffa peppar, gjorde inte det men vi hade skit kul haha! :).  Men  sen efter gick vi runt lite i vällingby och sen så åkte jag hem. Nu så är jag hemma och känner mig så ensam.
Men vi hörs lite senare!
Kram!








Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0