hemma

1!Hej bloggen!

Nu så kom jag hem.
Kan berätta lite om dagen då.
Jag och Stephie skulle möta upp Anisa i vällingby kl 15:30 men jag och Stephieblev utelåsta av hennes lillasyster
så vi stog och bankade och sparka på dörren,men hon var inte hemma hon hade tait nycklarna och gått ut.
Men tillsist om hon och då så åktevi till vällignby. Anisa hade köpt en jätte fin tunika till mig som julklapp!:)
Tack gumman, ska köpa julklappar till Stephie och Anisa efter julafton för då får jag mina pengar. Men iallafall
efter det så gick vi runt lite, åt på donken och sen träffa vi Jasmyn och så satt vi lite och vila haha!, sen så
åkte vi hem. Men Stephie tappa bort hennes julklapp som hon fick av Anisa, eller så tappa Anisa bort den eftersom
hon höll i påsen :( så om ni ser en blå tröja i vällignby kontakta mig haha!. Men sen åkte vi hem och nu så sitter
jag hemma. Ska titta på lite bilder nu från när mamma var i serbien.

ps:Imårgon tror jag inte jag kommer blogga eftersom det är jul och jag kommer inte att fira hemma.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0