Kista

Heej bloggen!
Nu har jag kommit hem efter en lång dag i Kista med Jahmila.
Vi shoppade kläder och åt på Tacobar. Men iallafall det var så himla
mycket folk! och det var så himla jobbigt i affärerna...men iallafall
fick hem något iallafall. Imårgon kanske jag åker till vällingby och tittar
på mer, såg ett par skirfina jeans där igår tror jag? eller förrigår. Men
endå, jag och Jahmila gick runt i typ alla affärer minst tusen gånger
och när vi åt så blev jag besviken det var inte ens gott på tacobar haha!x).
Men endå, efter kanske 3 timmar där åkte vi hem. Och sen så var vi hoss
mig och ja snackade var på datan och hade kul. Sen gick hon hem.
Gästbloggade i hennes blogg så det kan ni läsa hehe.
Men här är det jag köpte:
 



Linne: Newyorker
Jeans: Newyorker
Tjocktröja: Bikbok


Lovade visa er min nya hårfärg so here it is! :)
Jag är så nöjd!

Okej, bilden är inte så bra, men det är svart på riktigt.
Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt, din är också fin! Kramar /Malin :)

2009-12-28 @ 14:40:18
URL: http://maalinnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0