Lucia firande...

Heej  bloggen!

Nu så har jag kommit hem.
Tänkte berätta lite om dagen då. Imårse så trode jag att vi började kl 08:45 fast vi började 08:30 så jag kom sent.
Men det spelade ingen roll eftersom vi endå bara skulle titta på 9:orna sjunga Lucia sånger m.m och deras Luciatåg.
Det var fint och dom sjöng bra, speciellt en tjej hon sjöng förra året också med på någon annan högtid typ kommer
inte ihåg varför folk sjöng i aulan men endå. Det höll på i kanske 1 timme eller något, det var bra för då slapp vi geo-
grafin hehe :). Men efter det hade vi engelska vi tittade klart på filmen "Holes" och den far faktiskt bra!. Sen så hade
vi Lunch vast det var gröt eller såkallad "julgröt" eller vad man ska säga. Så jag och Anisa åkte till vällingby och käka
på Donken, det var skit kallt ute faktiskt. Vi satt och snackade och sen så åkte vi tillbaka till skolan för att ha syslöjd,
vi kom 30 m sent höhö. Men iallafall Malin våran syslöjds lärare blev inte arg så det var lugnt. Sen hade vi matte och
vi tittade på film och sen så slutade vi. Bra dag faktiskt :)! bara film haha, ennu bättre nästa vecka haha! då är det
nästan inga lektioner efter som det är snart lov! men sen så åkte jag och Anisa till vällingby och sen åkte vi hem.
Och förresten Stephie where the f*ck are you haha!. Men det är helg och det är bra!, ikväll ska kanske jag och Jahmila
till fridtidsgården och se en grej. Tror att jag kommer missa Idol men jaja.

       Men vi hörs sen
          Kram♥

Lucia.

Anisa på syslöjden :) ♥

Haha hatar att bli fotad ibland x) på syslöjden...

haha, trams x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0