Nyårslöften?

Heej bloggen!
Har precis tittat klart på Glee.
Förresten snart är det ju Nyårsafton
eller snart och snart men endå
Har ni lovat er själva några nyårslöften? :)

Jag gjorde det förra året och det var att sluta
bita på naglarna... Men det höll ju inte. Biter
fortvarande. Jag kanske har haft långa naglar
3 gånger i mitt liv, och då har jag sparat dom
och lagt yucky medel på mina naglar som smakar
bajs haha. Men iår så ska jag faktiskt försöka.

NU: nu så ska jag ta och dusha& tvätta håret
      sen så ska jag vara på datan och sen sova.

Men en sak undrar jag, tycker ni att jag blivit bättre på att uppdatera i bloggen?
    Kram♥
Kommentarer
Postat av: AH

haha ja satt och bet på naglarna när ja läste ditt inlägg! ;$

2009-12-10 @ 22:28:56
URL: http://meercii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0