Recycle

Hi sweethearts!
Hur mår ni? Jag mår bra :). Idag i skolan var det helt jäkla kul/crazy!
Idag lyckades jag med att: Kasta massa salt i Stephies båda ögon haha,
"råkade" haha ;) därefter gjorde jag krokben på henne när hon inte kunde se haha!

Det med saltet påminner mig om en gång hos Stephie, vi satt och tittade på
film. Stephie hade gjort popcorn och hade i för mycket salt haha, när det var
pytte lite kvar, men såklart var det en massa med salt på botten av skålen.
Stephie la huvudet inne i skålen och sjöng vet i fan inte vad hon sjöng haha! Xp
Men iallafall så smällde jag till skålen när hennes huvud var där i, sen så hörde
jag ett skrik Stephie fick allt i ögonen ¨då med haha! X) fett synd!

Så ja, jag måste nog ha lite svårt att vara nära salt utan får det i ögonen haha!
Men efter skolan så åkte jag och Stephie till vällingby och där så gick vi runt och
Stephie köpte julklappar till sina syskon, jätte fina grejer :). Jag köpte till mamma
2 st presenter eftersom hon fyllde år igår. Ett Linne var för stort så jag fick det :).
Sen köpte jag ett par söta trosor till henne haha ;). Men iallafall vi gick kanske runt
i 2 timmar, efter det så blev vi hungriga så vi gick till Donken och käka. Sen åkte
jag Hem och Stephie gick hem. Men nu så sitter jag hemma och lyssnar på musik.
Kanske ska ta en bit kladdkaka som jag baka igår ♥
Kram!


H&M
Stay Green! Kan man säga så? Haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0