vällingby

Heej bloggen!

Nu så har jag kommit hem från vällignby.
Vi gick mest runt och kolla på kläder och sen så åt vi.
Jag hittade bland annat en jättefin klänning som jag ska ha på mig på nyår, och sen så hittade jag en ny väska som jag ska ha till skolan och sen ett par snygga skor. Vi var ganska så länge i vällignby, men sen åkte vi hem och då så gick jag till centrum och handlade och sen hem. Men iallafall ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv:en och mysa. Jag vet inte om jag orkar gå till Jahmila idag, jag är så trött. Men iallafall vi hörs sen!
Kram!

Kan visa er sakerna :).







Klänning: H&m (bilden blev kass, men klänningen är lila, ni har säkert sett den).
Väska: Accent
Skor: Dinsko
ps: Har letat efter ett nitskärp om
      kallas så, hade tänkt att ha den
      klänningen men jag hittar ingen.
      vet något av er man kan köpa?♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0