Bio=)Vi tittade på Dog Hotel (hund pansionatet)

Hej!
Jag ber om ursäkt om jag inte skrivit så himla mycket men här hos mina kusiner så är det fullt upp vi går och simmar tänar åker pulka=)och idag så gick vi på bio ,vi tittade på Dog hotel.den var riktigt bra!Den var rolig bra  och lite sorglig i vissa stunder men den var riktigt bra ,det är en familje film tycker jag.Aja sen så gick vi till Mc donalds och sen så åkte vi hem.Nu så ska vi köka middag och sen så  ska vi titta på filmer som vi hyrde.imårgon så ska min moster på spa ,så då ska jag vara barnvakt och sen så ska jag åka hem.
Pussokram<3
=)hoppas ni får en trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Mhh Mcdonalds :D

2009-02-27 @ 15:08:30
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Vera

dog hotel är säääääääkert jättebra! :D jag har hört jättebra grejer om den vettu:)

2009-02-27 @ 18:35:42
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0