Christina vs. Brittney



Själv så har jag tyckt att Brittan har varit vackrare ,men man kan ju lixom inte tacka nej till Xtinas långa fina blonda hår?!=)
Så vem tycker ni är vacrast och har bäst musik? Jag tycker när det gäller musik så är det Båda fast när det gäller personlighet så tycker jag Britney spears ,efter ha sett hennes dokumentär så inser man att Britney inte är så korkad och dum som man trodde.Xtina är vacker iallafall!=)

Just nu så sitter jag och tittar på Melodifestivalen=)
xoxo 
Kommentarer
Postat av: an

britney äger ju heltklart ;D xD

2009-02-28 @ 22:28:09
URL: http://nittioniograman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Britney Spears, helt klart! =]

Älskar hennes utseende och alla hennes låtar är bra, finns inte en ända som inte är bra jue!



Kolla gärna in min blogg - jag är sveriges yngsta bloggerska =]



pussokram

2009-03-01 @ 14:24:09
URL: http://emeliemalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0