Dagens Outfit /Litet inlägg!<3

Hejsan!
Idag så mår jag så dåligt ,jag har fortvarande ont i huvet så idag så ska jag bara åka in till stan och hämta en sak från min mormor och sen så ska jag åka hem ,jag ser framimot att få träffa lilla mormor för det var ett tag sen vi träffa henne!=).Men aja jag slänger in en "dagens oufit" och sen så måste jag slänga in lite mat i magen!"man hör hur den skriker efter mat"hehe.
Men pussOkram på er alla!<3

Tröja:Från min mosters kille i spanien.
Jeans:h&m
Sen till det så ska jag ha min blåa kappa mina blåa skinskor från "din sko"
Och sen så ska jag ha min nya lilla väska från h&m 129 kr .

PussOkram
Kommentarer
Postat av: Vera

stackars deeej:'( krya på dej och har du feber? om inte så är det nog inte jättefarligt! Ta och krya på dej nuuu!!

2009-02-20 @ 15:02:44
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Zina//

haha a! skit roligt !!<33

Kan jag få din msn ??

2009-02-20 @ 22:31:54
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0