De söta tvillingarna Olsen...

Hej på er alla där ute!
Tyvär så blev det ingen spruta för Stephie idag, damet ,jag som ville att hon skulle få en spruta hehe!;)
Men nu så har jag äntligen kommit hem och jag ska äta Hot Wings mm, I love it!
Men vet ni om Top Model kommer idag eller imårgon?=).
Men hoppas ni får en trevlig kväll!


Kanske ni kommer ihåg när Olson tvillingarna var med i ett tv-program när de var små , och det sägs att när en av dom ville ta en pause när de filmade så kunde den enza av dom fortsätta åt den andra så att den andra kunde vila! smart va?

Kraam<3
Nu så ska jag gå och äta mums.
//Alexandra
Kommentarer
Postat av: Anonym

nawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwe

2011-02-18 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0