Happy valentine day<3

Hejsan!
Hoppas ni har fått en underbar alla hjärtans dag med era nära o kära!Själv så åkte jag och mamma till V-by och hade det kul och sen så när vi kom hem så färga vi mammas hår brunt.Fast sen så fanns det kvar hårfärg och då så färga jag mitt hår ochså=)!Jag blev nöjd.Nu så  sitter jag och pratar med brorsan på telefon!hehe han villl inte prata så mycket=/
Men jag kilade till Centrum och köpte lite enegry drickor och godis, så ja det ska bli mysikt att titta på Melodifetivalen .
Jag tycker inte alls att Amy diamodond är bra hon är usen=s sorry men jag tycker hennes låtar är tråkiga.
Jag tyckteom hon som sjöng "snälla snälla" hon var riktigt speciell<3
Men hoppas ni får en fin kväll.
Ha en trevlig alla hjärtans dag!
pussOkram<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0