Tjenare!

Nu så kom jag presis hem från skolan.Nu så ska jag bara ta det lugnt framflr datan hiihi i 30 minuter sen så ska jag gå till centrum och handla.Men hur har eran dag varit, min hart varit okej.Saga o Oskar gnäller och vill ha mat "för er som inte vet, så har jag 2 katter" .Men det är så irriterande varje gång jag ska hem så ska det vara så jävla mycket is på marken så att man halkar!Tycker inte ni det äär störande?!.

Iallafall ,snart så ska jag kila iväg till Stephie.Men som jag kanske sa så fick jag o Stephie en fribiljett för 2 personer i bion så nu så ska jag titta på google illken film det är den heter "Venny Begias" är inte säker på stavningen eftersom att det stog lite otydligt på pappret.Men nu så ska jag springa till centrum!
Ha det bra sålänge mina kära läsare!
PussOkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0