Tråkar i datasalen...

Hej!
Jag och Stephie skulle ta bussen imårse men vi missade den så vi tog tågen ,sen så varje Måndag så går vi alltid till skolan ,och då så går vi alltid.Det är så himla typiskt!
Men nu så sitter vi i dtasalen och har det tråkigt.
Innnan så kunde jag inte logga in på min kod jag fick flipp!
Men aja nu kunde jag logga in som tur är.
Men aja hur är eran dag?=)
jajuste ute påbasketplan så är det bara en massa is.
När jag skulle gå hem till Stephie för att hämta henne så stod hon och skrek ,AJ jag har ont i mitt ben HAHA hon hade halkat, Jag som är så himla elak börjar ju dåfå skrattanfall hehe.
Men aja nu så ska jag fortsätta vara en nolifers och ha det tråkigt!.
Kram<3
/Alexandra
Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: tack så hemskt mycket! kram<3

2009-02-09 @ 14:01:03
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0