Utelåst!*brr*

Hejsan!
Min mamma sa till mig Alexandra ta med dig nyklarna så du kommer in sen ör jag kommer åka till IKEA ,jag  sa det är lugnt jag tar med dom. Sen s¨å gick jag till åkermyntan och köpte 3 energydrickor och en chipspåse, ja vad hände när jag skulle öppna dörren så hade jag inte mina nycklar jag hade glömt dom!Ja  då så satt jag  i trapphuset  i kanske 30 minuter och drack upp  2 av mina energydrickor sen så käkade jag chipsen som jag egentligen skulle spara tills ikväll för ikväll så kommer ju Melodifestivalen=), Men ja jag var så hungrig att jag åt upp dom ,sen så fick jag sälskap av stephies lillasyrra Irma och hon var med mig en lång stund och sen så försvann hon bara plötsligt.Men sen så  gick jag runt lite ute och sen när jag hade varit utelåst i 2 timmar så kom mamma hem ,det var så kallt och samtididgt så var jag kissnödig!=/hehe.
Men aja nu så är jag äntligen inne ,och käkar Pizza mm.
Hoppas ni får en underbar kväll men vi hörs senare!<3
Kommentarer
Postat av: erika

okej, bra att du håller på molly! :)

jo tack jag mår bra! :D

2009-02-21 @ 18:24:35
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0