Vi baka semlor=)

Hej!
Nu så är  jag äntligen hemma ,jag var på "tonår" med Stephie där så får man göra roliga saker=) Idag så bakade vi semlor de blev riktigt goda! Igentligen så skulle vi vara i kyrkan  me sen så när jag o Stephie kom dit så stod det en lapp på dörren där det stod "Kom til (denna adress) nr................   Så vi bara shit vi måste ju ta buss dit men vi har ju bara terminskort så ja vi fick (Shuss) Inte säker på hur man stavar det hehe.Sen så när vi kom fram så gjorde vi bulldegen och sen så när den skulle jäsas så spelade vi Twister det var en tjej som hette Alexandra ochså och sn så var det Stephie som spela mot henne.Sen så när vi tog bort handduken  bort från skålen som degen var i så var den ENORM det var skit stor haha!.Sen så rullade vi dom dära "bollarna" eller vad man nu ska kalla det och ja man blev kladdig om händerna=).
Senså skulle "bullarna" ochså gäsas.... efter 10000 år........... så la vi in dom i ugnen sen så när de var klara så la vi grädda och för dom som ville ha madelmassa tog det. Sen så fick vi "sjuss" hem igen=)Jippi så vi slapp gå hem och men bil så var det typ 10 minuter hem till oss ,så ja det skulle  vara tragiskt att gå hehe.Nu så ska jag kila iväg till vardagsrummet och käka pannkakor=)Mumms.
Jajuste jag köpte Stephie Stövlar med klack för 200 kr som hon köpte dom i affären för dom är svarta och jätte fina.
Men jag skriver senare=)
Puss Okram

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=42 -BLI MEDLEM och få gratis presentkort, mkt lätt och helt gratis! :)

2009-02-14 @ 13:10:11
Postat av: elsa

haha när e de semmel dagen?

2009-02-14 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0