brrrr Is Kallt ute!

Heej!
Idag så ringde Linn till mig och undra om jag ville vara med henne=)Så jag gick hem till henne och vi hade det kul.
Sen så kom jag hem nyss ,det var så himla kallt ute!tycker inte ni det?När jag kom in så hackade jag typ ner mina tänder och mina tår var is=/.
Linn plattade mitt hår det tyckte jag blev fint. Sen så idag så ska jag inte göra så himla mycket.
Min mormor ska koma till os kl 6 och göra någon god mat , och sen så ska vi umgås o så=)<3.
Kraam=)
btw, Ni har blivit bättre med komentarerna ser jag!=)Förtsätt så!!!<33
Hur mår ni idag?<3
ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Juulyyy

Visst är dom underbara!!! TH für immer! Indeed!<3

Vad gillar du det jag gjorde med Bills hår? xD Tkr han fotfarande är lika snygg!

2009-01-18 @ 22:59:38
URL: http://juliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0