besök

Hejsan!

Igår kväll rann tårarna på mig en lång stund när jag tittade på
Micheal jacksons minnessermoni. Jag grät en massa när
Micheals dotter "Paris katherin jackson" hade tal för sin pappa,
det var s himla sorgligt. Första gången man fick höra hennes röst
och se barnen ganska bra utan att de behöver ha mantel över huvudet.


Idag så ska mn mormor och min moster oh mina kusiner komma
och hälsa på, det ska bli kul att träffa dom! :)

Eftersom jag inte träffat dom på ganska så länge.

Men sen vet jag inte riktigt vad som ska hända idg, inte direkt något

topen väder . Först r det sol sen är det SPÖ regn..... och så fortsätter

det.


Men vi hörs om en stund!

Hej sålänge!


puss
i


Det finns en video där han pratar, inte bara bilden då.

han säger "I will se you in july"
:( tyvär blir det inte så.......
R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0