Helvettes skor...

Heej pa er!
Nu sa har jag presis kommit hem utifran.

Idag sa gick jag och Pili "min farmors syster" och tittade pa klader och skor.
Jag kopte en till klanning till mamma jatte fin.
Igar kopte jag.

en Kort beige jacka. (till mamma) Zara
En klanning.(till mamma) Zara.
2 st T-shirtar.
En fin jacka tll mig. Zara.
en bla blus.
en vit klanning.
ett par bruna shorts.
ett par jeans shorts.
ett par skor.

Jag slosar for mkt, men det ar ju bra med sommar klader.
Varje gang jag skulle testa skor sa fick jag ta av mig mina
jobbiga skor "dom ar som converse" sa himla jobbigt.
Jag visar bild pa allt sen nar jag kommer hem till sverige.
Men hoppas ni alla mar bra! :)
Har ar det sa himla varmt att man bara vill vara hemma, med
flakten x)
Idag sa aker vi inte till stranden,  vi aker imargon istallet.
Idag pa kvallen kommer min farmor att halsa pa och kaka
middag med oss.
Kopte till henne en fin trojja idag=) hoppas hon tycker om den=)
Men jaja vi hors lite senare!
Puss!
Ver imagen en tamaño completo
Kommentarer
Postat av: Raghid

sv: a bloggen e najs allt skvallet bilder o så, kulkuo :d



a det e fejk, kissies kusin skulle aldrig ens slösa energi på kissie , alla hatar ju henne :D

2009-07-04 @ 14:11:19
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: Raghid

sv: ja ja fick chock liksom, vadå kissie vs kenza, kenza äger henne hårt liksom

2009-07-04 @ 15:35:25
URL: http://raggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0