Känner mig son ett Twilight freak

Heej!

Jag känner mig nästan som ett Twilight freak hehe. Igår kväll
satt jag uppe i nästan 3 timmar och läste boken "om jag kunde drömma"
aöötså ettan. Idag så åkte jag och mamma till vällingby eftersom hon skulle
köpa saker till min lille bror när vi åker till serbien alltså den 16/7-09 snart alltså.
Iallafall jag letade sammtidigt efter Stephenie Meyers andra böcker. Jag hitta 2 st
som jag köpte "Ljudet av ditt hjärta" och "så länge vi båda andas" så nu ha jag 4 av 5
böcker de sista heter "genom dina ögon" som jag Letar efter. Alla andra böckerna
har jag köpt på Åhlens men den sista hittar jag inte. Kanske ni vet vart man kan köpa den?.
Sen så gick jag till OnOff och köpte "Twilight" filmen efterom jag tycker om den så himla mycket,
så nu så sipper jag gå och hyra den 24/7 hehe det är bättre att ha den hemma.

Jag längtar så himla mycket tills den  20 / 11-09 då kommer "New moon" ut, så då så ska jag se den:)
Men det är ett tag kvar! Ska ni se den?

Men Nu så tittade jag klart på filmen och nu så ska jag läsa tidningen om Micheal Jacksons dotter tal,
och sen så ska jag läsa boken (( om jag kunde drömma)) hehe freeeaaaakkk.

Jaja, hur som helst så får ni ha det så bra!
så hörs vi om en liten stund<3

så himla fin bild på Robert och Kirsten.

Vad tycker ni om skådespelarna? Har ni sett
Twilight? Isånnafall villket team är ni, Team Jacob
eller team Edward?
Me:Team Edward...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0