No pain at all...

Heejsan!
Nu så kom jag hem ifrån tandläkarn.
Det gjorde inte alls ont kände knappt sputan,
men det tog ett tag för dom att få mg att sitta på stolen
och låta dom dra ut de 2 tänderna. Men det gjorde inte ont alls.
Nu så är mig överläpp helt bedövad jag k'änner knappt huden haha
känns skit konstigt x).
Men iallafall idag så köpte mamma till mig en digitalkamera, för jag fyller år snart så
det får bli min present :D så det kommer bli mkt bilder i bloggen snart!
Men nu så ska jag åka till min mosters landsälle med mina kusiner.
Jag kommer att komma hem på söndag så jag kommer inte kuhnna att blogga :(
på 2 hela dagar....   men ni klarar er nog!? <3

Puss och KRAM!

Vi hörs om 2 dagar :( :)


Kommentarer
Postat av: lollo

vad har du för planer idag då ?? :P

2009-07-11 @ 11:13:25
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

Hej!

Nu finns veckans/månadens blogg finalister i min blogg! Det var ca 37 som var med och jag har valt 10 st så om du inte kom med bli inte ledsen det här har vart ett svårt val för mig. Alla bloggar var underbara och härliga!

Så kolla in min blogg nu om du kom med!

www.klojs.blogg.se

(om du kom med så få alla att rösta på dig)

2009-07-11 @ 13:30:10
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0