Om jag kunde drömma.

Tjingeling!

Hur mår ni? själv mår jag bra!

Igår så kom jag hem till sverige:) det var lite kallt eftersom jag
lämnade spanien på 35 grader och kommer till 12 grader.
Idag så har det regnat buhuu.
Men jag och mamma åkte in till stan för jag skulle köpa Twlight
böckerna. De hade bara 2 st

"Om jag kunde drömma"
                    &
"När jag hör din röst"
 

Eftersom jag har sett filmen så vet jag lite ungefär
hur den första boken kan vara, men boken är säkert
mer detaljerad. En lite rolig grej är att det står på
baksidan, "Varning:Vansinnigt beroendeframkallande! "
Hehe, ne men sen när jag hittar de andra böckerna ska jag
köpa dem med. En komps i min klass älskar Twilight.
Jag tycker mycket om filmen jag med och böckernaär säkert
bättre en filmen, det brukar vara så oftast.
Har någon av er läst böckerna eller kanske bara en av dom ?
vad tyckte ni?=) skulle vara kul att veta.

Iallafall efter det så gick vi till Mc donald´s där träffa jag tjej
som gick i min förra klass Anelja, klicka här! för att komma till
hennes blogg.

Juste glömde nästan berätta, jag färgade håret  i en frisör i spanien
samma dag som jag åkte. mycket billigare där! Jag färgade det
mycker mörkare, tänkte på att färge håret svart med lugg. Men sen så
färgade jag bara det mörkare. klippte sne luggen där med.

sen visar jag bilder på kläderna som jag köpt och håret!

xoxo
Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

Svar: Väldigt mycket. :)

2009-07-07 @ 19:04:10
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: :))))))))

böckerna är jätte bra, I love them :)

2009-07-09 @ 00:21:57
Postat av: Ania

jag har alla böckerna, älskar dom hehe :D

2009-07-09 @ 13:15:38
URL: http://aniaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0