Det var 2 år sedan .

Hej!
Det var 2 år sedan jag såg min kompis Annabel eller man kan säga att det var 2 år sedan jag var med henne eftersom hon öt skola. Iallafall efterskolan idag så gick jag till h&m för att köpa ett par shorts och en present till min moster Linda:) Efter som jag ska åka till Spanien den 23 juni !!!!!! :) så jävla glad asså! iallafll när jag gick runt och letade så såg jag någon som sa hej till mig först så tänkte jag vem fan är det. Sen så tittade jag lite nogrannare och det var Annabel. Hon var nämligen där för hon skulle köpa en klänning till skolavslutningen hon har skol....... på onsdag. Och jag på torsdag, men iallafall jag gick runt med henne och hon hittade en klänning ch den köpte hon i ´Ginatricot. Jag köpte ett par svarta short i h&m för 49 kr på rea:) och sen så köte jag ett linne till Linda och en läppglans till henne. (Linda bor i spanien och hon är min moster).  Sen så gick jag hem och hon gick hem och vi bestämda oss för att gå på bio någon dag tillsammans. Så så såg min dag ut.
Kommentarer
Postat av: hanna

Hej! :)

Gillar du också Tokio Hotel?

Jag älskar dom iaf!!

Gå gärna in på min blogg där jag skriver allt om dom <3



Kram Hanna

2009-06-08 @ 18:50:09
URL: http://stur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0