Edwige Knows Best!

Heeej!
Idag så var jag med  Edwige  och hon hjälpte mig att shoppa lite kläder. Jag litar mycket på henne och hon super bra stil så hon fick välja kläder till mig=)
Jag köpte.
Ett par byxtights eller vad det nu heter :p( Ginatricot)
En fin tröja.(Ginatricot)
Och en klänning som jag ska ha på avslutning. (h&m ).

Jag visar bilder på kläderna lite senare okej?=) Nu så sitter jag och lyssnar på Hello (Beyonce) :) så himla bra!
Idag så gick NO presantationen bra tycker jag:) Så jag är stolt att jag ens gjorde den ens hehe. Men stolt.
Om 3 veckor så ska jag kanske till spanien mammma sa det till mig idag ,och jag längtar efter det så himla mycket det ska bli så himla härligt med massa sol och bad och träffa familj förstås!

Ska ni åka utomlands i sommar och vart ska ni?=)
Imårgon är det torsdag och snart är det fredag. Och sen så har jag bara en vecka kvar i skolan och sen så är man fri men inte helt hehe  sen börjar man i 7:an  ennu mer läxor och svårare. Men jaja alla måste gå igenom det så det är bara så. Thats life liksom ;).
Men nu så har jag bestämt mig att fylla min garderob och köpa kläder med min månadspeng.
Oc då ska Edwige såklart följa med mig=) My personal stylist ;)

Nyss så ringde hemtelefonen men jag han inte att svara  ,sprang mot ena rummet men personen la på direkt så jag han inte svara ,typiskt. Nyfiket på vem det var.
Men nu så ska jag ta och läsa lite andra bloggar.
Bilder på kläderna kommer lite senare som sagt.
Pusss

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Sv: Jag har en till, på foten där de står "Dance like nobody's watching :)

2009-06-03 @ 19:36:49
URL: http://miirre.se
Postat av: Anonym

Yes, I bilder på mig själv 2009 :)

2009-06-03 @ 21:01:53
Postat av: MIRRE

Yes, I bilder på mig själv 2009 :)

2009-06-03 @ 21:02:00
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0