.......

Heej!
Har i spanien  ar det as varmt nastan for varmt.
Men nu haller brannan pa att komma :p.
Imargon sa ska vi aka till stranden, da ska jag sola
och bada, det ska bli sa jakla skont!
Idag sa kakade jag  och Linda  frukost  ute,
sen sa lamnade hon mig hemma hoss Pili
(min farmors syster) men Linda ska komma
och hamta mig imorgon da vi ska till stranden.
Har ar det skit stora vagar sa det ar lite laskigt
att bada,tank om jga drunknar.
Men jaja sa ska man inte tanka.
Men inatt sa sov jag med flakt pa eftersom det
var sa varmt, nu pa nyheterna sa pratar dom bara
om Micheal Jackson och det tycker jag ar bra,
jag kommer aldrig kunna forsta detta. Att han ar dod
jag kanske snackar mycket om det, men man har
ju liksom lyssnat pa hans musik och allt.
Tycker jatte synd om dom som skulle ga pa
hans konsert i London snart! men jag skulle
inte ta tillbaka pengarna for biljetten skulle
spara den som minne.
Men om Madonna skulle do skulle det ochsa vara
lite chokerande Men Micheal, har inga ord for
det som hant, jag tycker synd om hans familj och barn.

Aven fast du inte ar med oss pa jorden, sa kommer du alltid leva inom musiken
och i vara hjartan. Vila i frid.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0