Godmorgon

Hejsan!
Nu så har jag precis vaknat och känner  mig sjuk ,det visar sig att jag har feber och sen så är jag lite hostig.
Så jag kommer stanna hemma idag och bara vila. Igår så var jag i stranden igen fast då med Whitney Jahmila och Stephie.
Jag badade lite grann men mest solade jag ,nu så har jag blivit ganska så brun.
Senare så kanske jag ska gå till stranden med Stephie igen fast om jag gör det då kommer jag inte bada bara kanke ligga och sola och läsa en bok. Men hoppas ni har haft det trevligt igår!
Nu så ska jag ta och käka frukost och sen så ska jag gå och sva igen. Vist är jag rolig ,frukost innan man går och lägger sig igen.
Men jaja så kommer min dag att se ut sjuk och hostigt:(

Puss

ps. Det enda jag tänker på är att vi har 2 veckor kvar i skolan.

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0