Plattat

Heej!
Nu så har jag plattat klart mitt hår för imårgon till skolavslutningen:) det var så jäkla jobbigt att platta bakom så mamma fick göra det:)<3 Tur att hon kunde. Annars så skulle det vara vågigt där bak x'). Nu så sitter jag och lyssnar på musik.
(Simple Plan .Welcome to my life ) Jätte bra!:)Lyssna på den någon gång.
Iallafall så är jag glad eftersom det är SOMMARLOV imrågon och om 13 dagar så ska jag åka till spanien :D s jävla glaaaaaaad! längtar tills allt sol och bad och shopping och god mat och träffa familjen!
Men nu när jag är 12 år så får jag ingen assistans med det flyget ag ska åka med och det är Sas  Asistens är någon flygvärdinna som hjälper dig med att komma till Geiten och till flyget och sen att möta någon som ska ta imot mig. Men min mamma ska fixa asistans för annars s kommer jag inte hitta ,eftersom jag buka få åka med en flygvärdinna som hjälper. Men hoppas det löser sig. Nu så sitter jag och sms med Anisa hehe.
Men jaja ha en trevlig kväll!.


Puss
Kommentarer
Postat av: sivan

hej älsk<!!vill du till bio på torsdag ring mig hem gumman!<3333

2009-06-10 @ 21:38:52
URL: http://whineup.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: vad kul:D har du sett TH live nån gång då?

2009-06-11 @ 06:57:07
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0