Skolavslutning!

Hejsan svejsan!
Nu är jag glad! för det är skolavslutning idag :D även fast vädret är skit tråkigt så är jag endå glad att jag slipper gå i skolan i 2 månader. Ska till Spanien om 12 dagar nedräkning hehe. Ne men snart så ska jag och ´Stephie ta busen mot skolan och ha skolavslutning. Har faktiskt glömt att köpa blommor till lärarna :s haha! ne men alla är  elaka så de får inga x) Jag lockade håret lite längst ner på topparna så det inte bara är platt. Men nu så ska jag ta och käka en macka fort eftersom jag åt ingen   f rukost.

Puss

12 DAGAR KVAR!:D
Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: inte jag heller, skulle ha sett dom när dom skulle till Sverige men inget blev ju av. Hoppas de kommer hit i år:D



kul att du ska till Spanien!

2009-06-11 @ 19:46:11
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0