Stängt

Heejsan!
Vill bara säga att äntligen är vädret lite bättre lite sol, och idag så var det lite varmt.

Men imårse så åkte jag och mamma till vällignby och skulle se
ifall affärerna var öppna eftersom jag skulle köpa en sak i h&m.
Men såklart så ska lördag räknas som en röd dag idag efter midsommar
så allt var snängt förutom Mc donalds så jag och mamma käkade mat där.
sen när vi skulle åka hem så fick vi vänta på bussen i 30 m så himla tråkigt.
Men nu så ska jag ringa Jaghmila och fråga ifall hon vill vara med mig:) så
jag tror jag kommer vara med henne, hon fråagde igår ifall jag ville sova över hoss
henne och de t var okej för hennes mamma och min så jag ska sova över hoss henne
idag :D
Men jaja ni får ha det så trevlig nu!
så hörs vi sen ;)

xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0